Blog » Domene

Bogata ponudba tematskih domen

Ponudba tematskih domen

Domena je eden od ključnih elementov uspešne spletne predstavitve, zato je izbira prave še kako pomembna. V današnji objavi se bomo osredotočili predvsem na domenske končnice. Le-te delimo v tri skupine: generične, nacionalne in tematske. Zagotovo ste že…

Preberite več »

15 zanimivih tematskih domen

Tematske domene

Ime lahko pove veliko. No, včasih je to veljalo predvsem za ljudi, v sodobnem času pa ime lahko pri ljudeh tudi zavaja. Ne pove nam niti tega, iz katerega konca sveta oziroma kateri kulturi pripada človek, včasih pa…

Preberite več »

Izbira domene in njen vpliv na obiskanost spletne strani

Vpliv domene na obiskanost spletne strani

Za predstavitev na spletu potrebujete spletno stran, gostovanje in domeno. A sama prisotnost na spletu ni dovolj, saj verjetno želite, da vašo stran obišče čim več obiskovalcev. K večji obiskanosti vam poleg kakovostno izdelane spletne strani, hitrega spletnega…

Preberite več »

Ali potrebujem WHOIS zaščito?

WHOIS zaščita

Če želite preveriti, kdo je lastnik posamezne domene, lahko obiščete katero od mnogih WHOIS strani, na primer preveri.si. Nato v iskalnik vpišete želeno domeno in že se vam prikažejo informacije o lastniku domene – osebno ime ali ime…

Preberite več »

12 nasvetov za izbiro prave domene

Izbira prave domene

Pri 99 % spletnih projektov, ki se jih boste lotili, je domena eden izmed najpomembnejših elementov. V večini primerov se boste morali odločiti za dobro ime domene, pa naj gre za postavitev spletne strani za podjetje, nov blog…

Preberite več »

Generične VS “branded” domene

Generične VS branded domene

Izbira pravega imena domene je zelo pomembna, saj ima velik vpliv na to, kako spletno stran dojemajo obiskovalci. Predvsem je ustrezno ime pomembno, ko izbirate domeno, na kateri se bo nahajalo spletno mesto podjetja ali spletna trgovina. Veliko…

Preberite več »

Pretečene domene – priložnost za hitrejši preboj na vrh iskalnika

Pretečene domene

Vsaka domena ima pri Googlu nek nivo avtoritete. Majhne in sveže spletne strani, ki praktično še nimajo vsebin in povratnih povezav (to so povezave, ki so z drugih spletišč usmerjene na dotično domeno), so še neavtoritativne in šibke,…

Preberite več »