Napaka 508 - Resource Limit Reached

Pri sodobnem spletnem gostovanju ima vsak paket gostovanja na razpolago določena strežniška sredstva (npr. CPU, RAM, število sočasnih procesov). Preseganje sredstev ni mogoče, saj se le na ta način lahko zagotovi hitro in stabilno delovanje vseh spletnih strani na posameznem strežniku.

Če ste ob obisku svoje spletne strani naleteli na zapis »Napaka 508: Resource Limit Reached«, ste presegli meje zmogljivosti zakupljenega paketa gostovanja. Vaš paket je torej preobremenjen. Do nastale situacije lahko pride zaradi različnih razlogov, od njih pa je tudi odvisno, kako težavo odpraviti. Več o tem smo zapisali v nadaljevanju.

Razlogi za preobremenitev paketa gostovanja

1. Povečana obiskanost spletnega mesta

V kolikor je vaše spletno mesto zraslo in privablja mnogo večje število obiskovalcev kot nekoč, lahko prihaja do občasne preobremenitve paketa.

Rešitev: Nadgradite svoj paket gostovanja na zmogljivejši paket, ki bo omogočal več strežniških sredstev in s tem nemoteno delovanje vaše spletne strani.

2. Neoptimizirana spletna stran

Razlog za preobremenitev strežnika je lahko povezan z neoptimizirano programsko kodo spletne strani. Težave so največkrat povezane z raznimi vtičniki (ang. plugins) in grafičnimi predlogami (ang. templates), ki zaradi slabo napisane kode vršijo veliko hkratnih procesov in porabljajo precej strežniških kapacitet.

Rešitev: S pomočjo izdelovalca ali skrbnika svoje spletne strani ugotovite, zakaj točno prihaja do preobremenitve strežnika. V primeru spletne strani WordPress vam priporočamo, da postopoma izključite vse vtičnike in na ta način ugotovite, kateri izmed njih povzroča težave.

3. Prepogosto izvajanje Cron opravil

Tako imenovana Cron opravila vam omogočajo, da določene aktivnosti na svojem paketu gostovanja opravljate samodejno. Če je teh aktivnosti zelo veliko, časovni intervali med posameznimi opravili pa so (pre)kratki, lahko pride do preobremenitve strežnika.

Rešitev: Nepotrebna Cron opravila izključite, pri ostalih pa zmanjšajte časovni interval med posameznimi aktivnostmi.

4. Virus na spletni strani

Nikoli ne gre izključiti možnosti, da je na vaši strani prisoten spletni virus. To je še posebej verjetno, če svoje spletne strani (CMS sistema, vtičnikov in grafične predloge) že dolgo časa niste posodobili. Prav tako do virusa lahko pride, če uporabljate šibko geslo za prijavo v administracijo spletišča.

Rešitev: Najprej poskusite svojo spletno stran povrniti v prejšnje stanje (npr. izpred tedna ali meseca dni). To storite v nadzorni plošči cPanel. Če pri odpravi virusa to ne bo pomagalo, si pomagajte z navodili v tem prispevku. Za pomoč se lahko obrnete tudi na našo ekipo.

Preverite statistiko obiska in porabe strežniških sredstev

Da bi lažje ugotovili, zakaj se na vaši spletni strani pojavlja Napaka 508, v nadzorni plošči cPanel preverite statistiko obiska in porabe strežniških sredstev.

  1. Vpišite se v nadzorno ploščo cPanel.
  2. V razdelku »METRICS« poiščite ikono »Awstats« in kliknite nanjo.
  3. Na seznamu izberite spletno mesto, za katerega želite preveriti statistiko obiska. Pri dodanih domenah morate izbrati poddomeno nosilne domene paketa.
  4. Preglejte grafe in število obiskov po dnevih ter poskušajte odkriti, kaj bi lahko botrovalo preobremenitvi strežnika.
  5. V razdelku »METRICS« kliknite na ikono »CPU and Concurrent Connection Usage«.
  6. S klikom na [Details] preverite, ali ste v zadnjem času presegli katero izmed meja razpoložljivih strežniških sredstev.

Ste našli vzrok za preobremenitev paketa gostovanja? Znate težavo odpraviti sami? Če boste naleteli na kakršnekoli težave, vam je za pomoč vedno na voljo ekipa Prasicek.si. Dosegljivi smo prek e-poštnega naslova info@prasicek.si in telefonske številke 059 335 005.