Outlook napaka 0x80042109

Če uporabljate Outlook in ste dobili obvestilo 0x80042109, potem gre za napako, ki se pojavi pri pošiljanju e-sporočil. V večini primerov se napaka prikaže na naslednji način:

Napaka 0x80042109

Kaj pomeni napaka 0x80042109?

V tem primeru Outlook ne more vzpostaviti povezave z odhodnim SMTP strežnikom za pošiljanje e-pošte. Najpogosteje do napake pride zaradi napačne nastavitve protokola. V nekaterih primerih je lahko razlog v nastavitvah antivirusnega programa ali požarnega zidu, ki ga uporabljate v operacijskem sistemu.

Kako odpraviti napako 0x80042109?

Najprej preverite, ali omenjeno napako povzroča vaš antivirusni program ali požarni zid. Začasno ju deaktivirajte in ponovno poskusite poslati e-sporočilo prek Outlooka. Če je napaka še vedno prisotna, potem je razlog za napako v nastavitvah Outlooka.

Naslednji korak je, da preverite, katere vrednosti SMTP protokola uporablja vaš Outlook. Privzeta vrednost tega protokola je 25. Za odpravo napake 0x80042109 je potrebno to vrednost nastaviti na 26 ali 587.

Spremenite nastavitev SMTP protokola s pomočjo naslednjih korakov:

1. V naslovni vrstici Outlooka izberite Datoteka -> Nastavitve -> Nastavitve računa -> Nastavitve računa (ang. File -> Options -> Account Settings -> Account Settings).

Outlook datoteka

2. Izberite zavihek E-mail.

Outlook zavihek e-pošta

3. Označite in dvokliknite na e-mail naslov, ki javlja napako.

Izberite e-mail naslov

4. Kliknite na gumb Dodatne nastavitve (ang. More Settings).

Dodatne nastavitve Outlook

5. Odprite zavihek Dodatno (ang. Advanced).

Napredne nastavitve Outlook

6. V polje Odhodni strežnik SMTP (ang. Outgooing server SMTP) vpišite vrednost 26 ali 587 in izberite protokol TLS.

SMTP nastavitve Outlook

Če ste sledili vsem zgoraj opisanim korakom, potem se napaka 0x80042109 ne bi smela več prikazovati. V primeru, da je težava še vedno prisotna, se lahko obrnete na našo tehnično podporo.