Napaka 0x800CCC92

Če za pošiljanje e-pošte uporabljate Outlook, lahko med prejemanjem ali pošiljanjem e-sporočil dobite obvestilo o napaki 0x800CCC92. Napaka se v nekaterih primerih kaže v počasnem delovanju, zamrznitvi ali kakšni drugi težavi v Outlooku. Zaradi posledic lahko izgubite podatke, saj datoteka Outlook PST postane neberljiva ali nedostopna.

Outlook napaka 0x800CCC92

Zakaj pride do napake 0x800CCC92?

Razlogov za to napako je več, med najpogostejše pa spadajo:

  • napaka pri namestitvi Outlooka,
  • uporaba napačnega uporabniškega imena in / ali gesla,
  • napaka na protokolu POP3 in SMTP,
  • napačna sinhronizacija med Outlookom in strežnikom,
  • poškodovana ali prevelika datoteka PST.

Kako odpraviti Outlook napako 0x800CCC92?

  1. Preverite, ali imate nastavljene pravilne nastavitve za odhodni / dohodni strežnik (POP3 in SMTP).
  2. Preverite uporabniško ime in geslo, s katerim se vpisujete v Outlook. Najprej se prijavite v spletno različico Outlooka in potem z istimi podatki še v Outlook račun na svojem računalniku. Če geslo ni enako, ga posodobite. Najprej na spletni različici, nato pa še na računalniku.
    Kliknite na Datoteka (ang. File) > Informacije (ang. Info) > Nastavitve računa (ang. Account Settings) > Izberi e-poštni naslov (ang. Select the email address) > Spremeni (ang. Change) > Posodobi novo geslo (ang. Update the new password).
  3. Za napako je lahko kriva prevelika datoteka PST. Izbrišite vsa nepotrebna e-sporočila (v mapah prejeto, poslano, izbrisano in arhiv).
  4. V primeru, da napaka še ni odpravljena, zaženite program za popravilo datoteke PST. Kako uporabiti ta program, preberite na Office podporni strani. Preden se lotite tega koraka, poskrbite za varnostno kopijo obstoječe PST datoteke.

Outlook napaka 0x800CCC92 bi zdaj morala biti uspešno odpravljena.


Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!