Napaka 800CCC0E-0-0-560

Če za pošiljanje e-pošte uporabljate Outlook, povezan z drugim tovrstnim programom (Gmail, Yahoo mail itn.), se lahko zgodi, da dobite obvestilo o napaki: “IMAP Error synchronizing folder 800ccc0e-0-0-560“. Prisotnost napake se kaže tudi v upočasnjenem delovanju Outlooka ali operacijskega sistema Windows. V nadaljevanju preverite najpogostejše razloge za to napako in kako jo odpraviti v nekaj korakih.

Razlogi za napako 800CCC0E-0-0-560

Do omenjene napake pride zaradi napačne sinhronizacije IMAP mape. Za napako je kriva težava na lokalni napravi oz. v lokalni e-poštni aplikaciji in ni povezana z e-poštnim strežnikom. Razlogi za napako so najpogosteje v tem, da:

  • IMAP račun ni pravilno sinhroniziran,
  • je PST datoteka poškodovana ali prevelika,
  • so nastavljene napačne nastavitve uporabniškega profila,
  • je na lokalni napravi premalo prostora za shranjevanje e-pošte.

Odprava napake 800CCC0E-0-0-560

  1. Zaženite Outlook in izberite zavihek Datoteka (ang. File).

Outlook - datoteka

  1. Kliknite na Informacije (ang. Info) -> Nastavitve računa (ang. Account Settings) -> Nastavitve računa (ang. Account Settings).

Nastavitve Outlook računa

  1. Izberite IMAP račun, kjer se pojavlja napaka in kliknite na gumb Spremeni (ang. Change).

Spremeni Outlook nastavitve

  1. Kliknite na Dodatne nastavitve (ang. More Settings).

Outlook - več nastavitev

  1. Izberite zavihek Napredno (ang. Advanced) in rubriko Mape – Pot korenske mape (ang. Folders – Root folder path) napišite Prejeto (v primeru, da uporabljate angleško različico Outlooka napišite Inbox).

Outlook - napredne nastavitve

  1. Kliknite na gumb OK in ponovno zaženite Outlook.

Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!