Kako iz rezervnih kopij obnoviti e-pošto

V kolikor ste po nesreči izbrisali sporočila iz svojega e-poštnega predala, jih lahko obnovite s pomočjo rezervnih kopij, ki se na naših strežnikih samodejno izdelujejo na dnevni, tedenski in mesečni ravni.

OPOMBA: če uporabljate POP protokol in imate v nastavitvah e-poštnega odjemalca (Outlook, Thunderbird itd.) urejeno tako, da se e-pošta s strežnika samodejno odstrani po 14 dneh, pri obnovi uporabite več datumov, tudi starejše. Tako boste lahko obnovili večje število e-poštnih sporočil. Več o navedeni nastavitvi si lahko preberete tukaj.

V primeru uporabe POP protokola se na strežniku shranjujejo le prejeta sporočila (poslana sporočila so shranjena le na vašem računalniku/napravi), tako da jih s tem ne boste mogli obnoviti.

Če uporabljate IMAP protokol, so vsa sporočila (tako poslana in prejeta, vsi datumi) sinhronizirana s strežnikom in vsemi napravami, ki uporabljajo ta e-poštni predal, tako da lahko v tem primeru sporočila obnovite le na željeni datum.

Kako poteka obnovitev e-poštih sporočil?

Ker so tudi e-poštni predali in sporočila le datoteke in mape, ki so shranjene na strežniku, v tem primeru obnovite le ustrezno mapo.

1. Prijavite se v nadzorno ploščo cPanel (navodila za prijavo).

2. V zavihku RESTORE MANAGER kliknite na ikono Restore Files.

cPanel - Restore Files

3. V okencu Select Backup Date izberite datum, na katerega želite obnoviti e-poštna sporočila. V okencu Filter By Domain ne izbirajte ničesar, saj so datoteke e-poštnih sporočil shranjene na drugi lokaciji. Prikazal se vam bo seznam map, kjer kliknite na mapo mail.

cPanel - Obnovitev e-pošte - 1. korak

 

4. Na seznamu map poiščite mapo z imenom domene, kjer se nahaja vaš e-poštni predal, ki ga želite obnoviti. Mi smo izbrali mapo “vasadomena.si”, ker želimo obnoviti e-poštni predal “info@vasadomena.si”.

cPanel - Obnovitev e-pošte - 2. korak

5. Odprl se bo seznam map z imeni e-poštnih naslovov za domeno, ki ste jo izbrali. Poleg e-poštnega predala (ali predalov), ki ga želite obnoviti, obkljukajte okence, da ga izberete, ter nato kliknite gumb Restore, da pričnete z obnovo e-pošte. Nato počakajte in ne zapirajte okna, dokler se postopek ne zaključi.

V našem primeru smo obkljukali mapo “info” ter tako obnovili e-poštni predal “info@vasadomena.si”.

cPanel - Obnovitev e-pošte - 3. korak

6. Po zaključenem postopku boste prejeli obvestilo, da je bila obnovitev e-pošte uspešno zaključena.

cPanel - Obnovitev e-pošte je zaključena


Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!