Outlook napaka 0x800ccc78

Če ste v orodju za pošiljanje e-pošte Outlook prejeli obvestilo o napaki 0x800ccc78, potem gre za napako pri pošiljanju e-sporočil. V nadaljevanju preverite, kako v sedmih korakih to napako odpraviti.

Spremenite nastavitve SMTP strežnika

  1.  Odprite Outlook, v meniju izberite Orodja (ang. Tools) in Nastavitve Računa (ang. Account Settings).Outlook dodatne nastavitveV primeru, da uporabljate katero od starejših verzij Outlooka, do želene nastavitve pridete s klikom na: Datoteka -> Informacije -> Nastavitve računa (ang. File -> Info -> Account Settings).
  2. Kliknite na zavihek E-pošta (ang. E-mail) in izberite svoj e-poštni naslov.Outlook zavihek e-pošta
  3. Kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More settings).Dodatne nastavitve Outlook
  4. Izberite Odhodna pošta (ang. Outgoing).
  5. V novo odprtem oknu izberite zavihek Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server).
  6. Obkljukajte možnost My outgoing server (SMTP) requires authentication in izberite Use same settings as my incoming mail server.Outlook SMTP nastavitve
  7. Kliknite na gumb OK.

Zaprite ter ponovno zaženite Outlook. Preverite, ali zdaj lahko pošljete svoja e-sporočila.

Ali se napaka še vedno pojavlja? Sledite naslednjim šestim korakom.

  1. Ponovno odprite Datoteka -> Informacije -> Nastavitve računa (ang. File -> Info -> Account Settings).
  2. Na zavihku Spremeni… (ang. Change…) izberite svoj e-mail naslov.Outlook zavihek e-pošta - spremeni
  3. Kliknite na gumb Več nastavitev … (ang. More Settings …).
  4. V novo odprtem oknu kliknite na zavihek Napredno (ang. Advanced).
  5. V rubriki Odhodni strežnik (SMTP) (ang. Outgooing server (SMTP)) vnesite vrednost 26.
  6. Kliknite na gumb OK.

Poskusite ponovno poslati e-sporočilo. Outlook napaka 0x800ccc78 bi morala biti odpravljena, vaše sporočilo pa uspešno poslano.


Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!