Sinhronizacija IMAP mape na vseh napravah

V IMAP mapo se shranjujejo poslana e-sporočila, pogosto pa se lahko zgodi, da e-poštni odjemalci ne sinhronizirajo ustrezno te mape. Med najpogostejše razloge za nepravilno sinhronizacijo sodijo:

  • neuporaba IMAP protokola na vseh napravah,
  • pot poslanih sporočil ne kaže v enako mapo "Poslano – Sent",
  • sinhronizacija mape "Poslano" v e-poštem odjemalcu poteka prek lokalne mape, namesto da bi bila sinhronizirana s strežnikom.

Prvi korak za uspešno sinhronizacijo je, da pravilno dodate e-poštni naslov v e-poštni odjemalec. Mapa "Poslano" naj ima nastavljeno pot v "Sent" in ne "Sent Messages". V nadaljevanju preverite, kako preveriti to nastavitev v različnih napravah.

WINDOWS OUTLOOK

  • Izberite Tools -> Account Settings, zavihek Email -> Change -> More Settings.
  • V polju Folders izberite Chose an existing folder -> Sent.
Sinhornizacija mape poslano -Outlook

APPLE MAIL

  • Odprite aplikacijo Mail.
  • Izberite Mail -> Preferences -> Accounts -> Mailbox Behaviours.
  • Preverite polje Store sent messages on the server, ki mora biti obkljukano ter spremembe shranite.
  • Po spremembi preverite Mailbox -> Use This Mailbox For -> Sent.
Sinhornizacija mape poslano -OSX
Sinhornizacija mape poslano -OSX2

ANDROID

  • Izberite Settings -> Account Settings -> Folders.
  • V polju Sent folder izberite mapo Sent.
Sinhornizacija mape poslano - Android

IPHONE IN IPAD

  • Zaženite Settings.
  • Izberite Mail Contacts and Calendars.
  • Pod poljem IMAP izberite svoj račun.
  • Izberite Mailbox Behaviours in nato Sent Mailbox.
  • Preverite, če je mapa Sent označena kot On the Server.
Sinhornizacija mape poslano - iOS
Sinhornizacija mape poslano - iOS - potrditev


Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!